Dag 2 Cancun - Tulum - Chetumal 395km - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van HaritaenCrisjan Schouten - WaarBenJij.nu Dag 2 Cancun - Tulum - Chetumal 395km - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van HaritaenCrisjan Schouten - WaarBenJij.nu

Dag 2 Cancun - Tulum - Chetumal 395km

Door: HaritaenCrisjan

Blijf op de hoogte en volg HaritaenCrisjan

17 Juni 2018 | Nederland, Schiphol

Vandaag een bezoek gebracht aan een van de meest fotogenieke plaatsen van Mexico,de archeologische zone van Tulum.De ruïnes van de tempels die we er vinden,vormen een mooi contrast met de wateren van de Caribische Zee.Tulum werken in het jaar 1000 door de Maya's gesticht.Het is het enige Maya-oordeel aan zee.Naast de ruïnes ook vele leguanen te zien.Een mooi begin van onze rondreis.Deze dag was een beetje druilerig,maar ja we zitten dan ook midden in het regenseizoen.Na een lange dag aangekomen in Chetumal waar we vervolgens een lekker hapje gaan eten en dan weer op tijd naar bed,de wekker loopt hier elke dag vroeg af.

• 18 Juni 2018 - 13:15

Piet Van Hassel:

Hallo Harita en Cris-jan. Het lijkt mij dat jullie een mooie vakantie tegemoet gaan.
    Blijf altijd jezelf en het zal best goed komen, het is niet jullie eerste vakantie.
    Veel plezier en geniet er van, van elke dag. xxxxx